תודו שזה הדבר הכי מבאס שיכול לקרות (בעצם יש יותר מבאס מזה, כשנשבר המחשב לדוגמא) אבל כשזה קורה אתם בטח הייתם רוצים מישהו לפנות אליו כדי שירגיע או לפחות יוריד קצת את סף ההיסטריה.


איך עובד מימוש האחריות במקרים של שבר?


די פשוט האמת, אפל אינה מכסה שברים ונזקי לקוח. מה שאפל עושה היא משתתפת אתכם על החלפת השעון Apple Watch השבור.
זאת אומרת שאם שעון חדש עולה נניח 2100 שקל , אפל תשתתף אתכם בדרך כלל בשליש מהעלות.
שימו לב - העלות וזמינות ההחלפה עשויות להשתנות ממק״ט למק״ט.
בכל המקרים התהליך נפתח בקריאת שירות, כדי לתת הערכה ראשונית לטיפול. במידה והערכה זו תאושר על ידכם אנחנו נשלח את המוצר למעבדות היצרן. כמובן שנעדכן אתכם אם העלות תהיה גבוהה מזו שניתנה בהערכה הראשונית.


שעון שבור מחוץ לאחריות? קראו את הפיסקה הבאה!


שעונים אשר נשברו מחוץ לתקופת האחריות עשויים לקבל השתתפות מאפל, אך בחלק מהמקרים אפל איננה תשתתף.


אז מה למעשה אנחנו צריכים לעשות?


1. לפתוח קריאת שירות בקישור הבא

2. לעדכן את הנציג שאתם משוחחים איתו איך תעדיפו שהשעון יגיע אלינו: האם במשלוח או לחילופין תעדיפו להביא אותו אלינו? ניתן לעדכן בקישור מלמעלה.

3. חובה חובה חובה לוודא טרם שליחת המוצר את הדברים הבאים:
*הסרת השעון מ-Find My iPhone.
*הסרת השעון מחשבון ה-Apple ID שלכם.

4. מה שולחים ? שעון בלבד! בלי רצועות, בלי מטען ובלי שום דבר שהוא לא גוף השעון.

5. למרות שהשעון אפל שבור, אנא ארזו אותו היטב, תדאגו שהוא יגיע אלינו בצורה הבטוחה ביותר , על מנת שחלילה לא יגרם נזק נוסף.


הבהרות:


כל המידע המובא בדף זה עשוי להשתנות בהתאם למדיניות היצרן,
עליה תוכלו לקרוא בעמודים הבאים (אנגלית):

https://support.apple.com/watch/repair/service

https://support.apple.com/watch/repair/service/pricing