שירות VIP BUSINESS של אמירים הפצה

אם אהבתם אתם מוזמנים לשתף

שירות VIP Business

למוצרי Apple Mac


אמירים הפצה נותנת לעסק שלך שירות ייחודי ובלעדי
עסקים אשר מרבים לרכוש מחשבי אפל מק מהייבוא של אמירים הפצה

זכאים לקבל ללא תוספת תשלום:
 שירות איסוף החזרה וגם מחשב חלופי
 שירות מחשב זמני
 שירות תמיכה – ברמת המשתמש!
 מנהל שירות אישי
כי אצלנו שירות זה מעל הכל!

בעל עסק, כשאתה רוכש מחשב של חברת Apple , אתה מקבל אחריות יצרן למשך שנה, לא משנה היכן רכשת את המחשב. לא בכל מקום העסק שלך יקבל את רמת השירות והאמינות שהיית מצפה לה, ולכן, כדאי שקודם כל תבין מהי רמת השירות אותה חברות ועסקים מקבלים אצלינו

שירות אחריות של אמירים הפצה

מה הופך את האחריות שתקבלו באמירים הפצה לאטרקטיבית כל כך? אצלינו באמירים הפצה מקבלים שירות אחריות הכולל בתוכו איסוף והחזרה של ה-Mac שלכם מאתר הלקוח, ולא רק אנחנו גם נספק לכם מחשב זמני לבנתיים דבר שיאפשר לכם רציפות תפקודית ובעיקר ראש שקט. אין צורך שתטריחו את עצמיכם, שליח מטעמינו יגיע אליכם וכך יחסוך לכם זמן יקר והרבה כאבי ראש. וכל זה בנוסף לשירות הבסיסי שמעניקה אפל, והוא לגמרי בחינם! רכשתם מאיתנו הרחבת אחריות עבור המק החדש שלכם? גם שירות האיסוף והחזרה יורחב לשלוש שנים!

איך מממשים את השירות? למי פונים?

במקרה של תקלה אצל אחד המשתמשים, אל תשברו את הראש – פשוט הפנו את המשתמש לשירות הלקוחות שלנו- בשיחה תפתח לו קריאת שירות ואז איש טכני שלנו יצור איתו קשר ויתחילו הליך טיפול מרחוק. אם הטיפול מרחוק לא יעזור או שתדרש הפניית המחשב לבדיקה או מעבדה, נדאג לאסוף מכם את המחשב ולספק חלופי במקומו. וברגע שהטיפול במחשב יסתיים, ניצור עמכם קשר על מנת לתאם את ההחזרה.

רגע רגע רגע! אתם נותנים גם תמיכה?

כמובן. אנחנו נותנים תמיכה טלפונית לעסקים ברמת המשתמש עצמו. זאת אומרת שאם לכם או לאחד העובדים שלכם יש איזה שהיא תקלה אתם יכולים פשוט להתקשר ולהתייעץ. אנחנו נותנים שירות תמיכה במגבלות הסבירות: אנחנו לא נעזור לכם לעשות דיבאגינג על קוד שנתקעתם עליו ולא נלמד אתכם כיצד יהיה הכי נכון לרנדר פרויקט של 4k עם תמונות של הילדה מהגן. מה שכן אנחנו נהיה הכתף החמה איתה תוכלו להתייעץ במקרה בו תרגישו שהמחשב לא מתפקד כמו שאתם מצפים ממנו, או שתרצו אולי לברר איך הכי נכון לגבות את המחשב או לדאוג למידע החשוב שלכם. אלה המגבלות הסבירות שלנו. אבל שוב, אנחנו תמיד כאן.

מה לגבי מקים שלא רכשתי מכם ?

דיי ברור לנו שעד שהכרתם אותנו רכשתם במקומות אחרים. זה בסדר. ברגע שאתם רוכשים מאיתנו באופן קבוע נוכל לעזור ולתת לכם את השירות שלנו גם על מחשבים שלא נרכשו דרכינו.

מחר אני מגייס עובד חדש והמחשב שהזמנתי לא זמין במלאי, מה עלי לעשות?

פשוט מאוד! עליך ליצור קשר עם מנהל השירות האישי שלך ולעדכן אותו שאתם מגייסים עובד חדש וצריכים מחשב זמני. הוא יעזור לכם לבחור את הדגם של המחשב הקבוע עבור אותו העובד. ברגע שהוצאתם הזמנה למחשב הקבוע תוכלו לקבל מאיתנו מחשב זמני, ככה שלא תצטרכו להמתין עד שהמחשב הקבוע יגיע והעובד החדש כבר יוכל להתחיל לעבוד.

מה זה מנהל שירות אישי ולמה אני צריך לדבר איתו?

מכירים את זה שאתם מתקשרים למוקד של חברה גדולה ובכל פעם עונה לכם אדם אחר? קצת מרגיז להתחיל ולספר עליכם כל פעם מחדש. אצלינו תקבלו יחס אישי בטלפון או במייל. תעבדו באופן ישיר מול אדם אחד שידאג לתת לכם את כל המידע שצריך ולסייע לכם בכל שאלה או בכל תחנה בעסק. הרי בשביל זה אנחנו כאן!

זיכרו, מוצרי Apple Mac קונים רק באמירים הפצה!

איך אפשר לשלם?

כרטיס אשראי (עד 18 תשלומים ללא ריבית)

מזומן/העברה בנקאית (1.5% הנחה)

איך מקבלים מוצר שזמין במלאי?

עם UPS מהיום למחר

איסוף עצמי תוך כשעה מביצוע ההזמנה

כמה עולה משלוח?

0-50 ש״ח להזמנות עד 2000 ש״ח

משלוח חינם להזמנות מעל 2000 ש״ח

למה לקנות אצלנו?

אנו יבואנים של כל המוצרים שאנחנו מוכרים

ומתחייבים לשירות ולמחיר הטובים ביותר!