אחריות +VIP למוצרי Apple Mac

אמירים הפצה מציעה לך הרחבת אחריות מיוחדת ובלעדית בישראל

 שירות VIP למוצרי Apple Mac

כשקונים מוצר כמו מקבוק או מוצר אחר של משפחת Apple Mac מקבלים אחריות יצרן למשך שנה, לא משנה היכן קניתם את המחשב. אבל לא בכל מקום אתם תקבלו את השירות ואת האמינות שהייתם ראויים להן, ולכן, כדאי שקודם כל נבין מה אנחנו מקבלים כאשר אנחנו קונים Mac.

הסבר כללי על השירות בישראל

כאשר אנחנו קונים Mac אנחנו מקבלים ביחד איתו אחריות למשך שנה. אחריות בסיסית זו מקנה לכם שירות ותמיכה בינלאומית של חברת אפל. נותנת השירות הרשמית בישראל היא iDigital, ולכן אם תצטרכו להפעיל את האחריות, תהיו צריכים ללכת פיזית לאחד מסניפי iDigital ולהשאיר אצלם את המחשב שלכם, שאותו הם ישלחו למעבדה לצורך תיקון.

מה זה אחריות VIP+ של אמירים הפצה?

הרחבת אחריות VIP+ של אמירים הפצה מרחיבה את הכיסוי שלך לשלוש שנים ממועד הרכישה המקורי של ה- Mac שלך.

מתי צריך לרכוש את הרחבת האחריות VIP+ של אמירים הפצה?

ניתן לרכוש את הרחבת האחריות תוך שנה ממועד הרכישה. לא תינתן אפשרות של הרחבה לאחר שעברה שנה אפילו אם עבר יום אחד בלבד.

אז כמה זה עולה? להלן מחירים לפי כל סדרה. בנוסף, על המחירים הללו תינתן הנחה של 10% בקניית ההרחבה במעמד רכישת המק

הרחבת אחריות VIP+ למקבוק אייר - 1099 ש״ח.

הרחבת אחריות VIP+ למקבוק 12 - 1199 ש״ח.

הרחבת אחריות VIP+ למקבוק פרו 13 - 1299 ש״ח.

הרחבת אחריות VIP+ למקבוק פרו 15 - 1399 ש״ח.

הרחבת אחריות VIP+ למק מיני - 599 ש״ח.

הרחבת אחריות VIP+ לאיימק - 799 ש״ח.

הרחבת אחריות VIP+ למק פרו - 1199 ש״ח.

איך מממשים את אחריות ה-VIP+ של אמירים הפצה?

אתם צריכים לממש אחריות ואתם בארץ (ישראל)? מצויין! שירות איסוף והחזרה או מחשב חלופי תקף למשך כל זמן האחריות, כל שנשאר לכם זה לדאוג שיש לכם גיבוי וליצור איתנו קשר.
אתם בחו״ל? עכשיו זה כבר נשמע מסובך מידיי? ממש לא! צרו איתנו קשר על מנת שנאמת תקלה ונתעד אותה במערכות שלנו, לאחר מכן אתם ניגשים לאפל סטור הקרוב אליכם ומתקנים את המחשב. רגע, רגע.. זה יעלה לכם כסף? נכון, אבל רק לימים ספורים. איך זה עובד? לפני אישור התיקון כל שנשאר לכם זה לשלוח אלינו את הצעת המחיר של אפל לתיקון, אנחנו נאשר אותה ולאחר ביצוע התיקון כל שנשאר לכם לשלוח אלינו את החשבונית. לאחר בדיקה ואימות שלנו שאכן בוצע תיקון לפי הפרטים שנמסרו אתם תקבלו את מה ששילמת בהעברה בנקאית לחשבון שלכם.

 אז מה ההבדל בין הרחבת אחריות VIP+ של אמירים הפצה ל-iDigital Care?

אחריות VIP+ של אמירים הפצה מקנה הרחבת אחריות ל-3 שנים וקבלת שירות בינלאומי. בישראל ע”י אמירים הפצה ובחו״ל ע״י Apple בכל מקום שיש Apple Store. לעומת זאת iDigital Care מקנה הרחבת אחריות ושירות מקומי בלבד, ובמעבדות iDigital בלבד.

איך אני מקבל שירות איסוף והחזרה מאתר הלקוח?

במקרה של תקלה במק שלכם, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אמירים הפצה על-מנת לפתוח קריאת שירות ולתאם איסוף מאתר הלקוח. ברגע שהטיפול במחשב מסתיים, אמירים הפצה יוצרת קשר עם הלקוח ומתאמת החזרה.

איך אני מקבל שירות מחשב חלופי?

לקבלת שירות מחשב חלופי יש להגיע לאמירים הפצה (בתיאום מראש) או לאחד מהמשווקים שלה. עם קבלת המחשב ולאחר זיהוי ראשוני של התקלה (ובמידת הצורך) יינתן ללקוח מחשב חלופי למשך זמן התיקון.

מה האחריות מכסה?

האחריות מכסה נזק חומרה שלא נגרם כתוצאה משימוש לקוי במחשב. האחריות אינה מכסה נזק פיזי!
חשוב לדעת
אם רכשתם מחשב עם הרחבת אחריות וההזמנה שלכם כללה גם אביזרים כמו עכבר או מקלדת, הרחבת האחריות לא תכסה את האביזרים, כלומר, על האביזרים תהיה לכם אחריות למשך שנה ולא למשך שלוש שנים. בנוסף, אם במחשב התגלה נזק של קורוזיה, האחריות והרחבת האחריות (במידה ונעשתה) מתבטלים. גם אם המחשב תוקן אצלנו או אצל גורם כלשהו מטעמנו.

קונים מק? תבקשו מהמשווק שלכם את הייבוא ואת השירות של חברת אמירים הפצה.

כי אצלנו שירות זה מעל הכל!

איך אפשר לשלם?

כרטיס אשראי (עד 18 תשלומים ללא ריבית)

מזומן/העברה בנקאית (1.5% הנחה)

איך מקבלים מוצר שזמין במלאי?

עם UPS מהיום למחר

איסוף עצמי תוך כשעה מביצוע ההזמנה

כמה עולה משלוח?

0-50 ש״ח להזמנות עד 2000 ש״ח

משלוח חינם להזמנות מעל 2000 ש״ח

למה לקנות אצלנו?

אנו יבואנים של כל המוצרים שאנחנו מוכרים

ומתחייבים לשירות ולמחיר הטובים ביותר!