הרחבות אחריות למוצרי Apple

 אמירים SILVER | אמירים Gold | אמירים Platinum | אמירים Check & Replace | אמירים VIP+Accident Coverage  מסלולי שירות ייחודיים למוצרי Apple:
לכל מוצרי אפל שנת אחריות יצרן אחת, וניתן לרכוש הרחבות אחריות במידת הצורך. אביזרים אשר זקוקים לתיקון במהלך שנת האחריות הראשונה, ההתנהלות עם המעבדות תתבצע מולן באופן פרטי.
לרשות לקוחות אמירים מגוון מסלולי שירות בהתאמה אישית, אשר יסייעו לכם ברגע האמת ויחסכו את הטרחה בשליחת המחשב שלכם למעבדת שירות ואף יספקו לכם מחשב חלופי במידת הצורך.

בחרו את המסלול המתאים אליכם:

 

5 פריטים

הגדר מיון בסדר יורד
  1. מסלול Silver - שירות איסוף והחזרה במקרה של תקלה בתקופת האחריות
    מק''ט#: Silver-hw

    שירות איסוף והחזרה מאתר לקוח במקרה של תקלה,
    למשך כל תקופת אחריות היצרן.
    מסלול ה- Silver תקף לכל מוצרי אפל.
    ניתן להוסיף מסלולי אחריות למוצרים שנרכשו באתר אמירים הפצה בלבד
    וכל עוד הם עדיין תחת שנת אחריות היצרן.

    ניתן לבחור מסלול זה גם בעמוד המוצר תחת אפשרויות ״מסלולי שירות ואחריות ע״י אמירים״.

    ‏199.00 ‏₪ המחיר כולל מע״מ
  2. מסלול Gold - שירות הרחבת אחריות לשנה נוספת כולל שירות איסוף והחזרה בתקופת האחריות
    מק''ט#: Gold-hw

    הרחבת אחריות לשנה נוספת (סה״כ שנתיים) כולל שירות איסוף והחזרה,
    מאתר לקוח במקרה של תקלה, למשך כל תקופת האחריות.
    מסלול ה- Gold תקף לכל מוצרי אפל.
    ניתן להוסיף מסלולי אחריות למוצרים שנרכשו באתר אמירים הפצה בלבד
    וכל עוד הם עדיין תחת שנת אחריות היצרן.

    ניתן לבחור מסלול זה גם בעמוד המוצר תחת אפשרויות ״מסלולי שירות ואחריות ע״י אמירים״.
    ניתן לשדרג הרחבת אחריות ממסלול גולד למסלול פלטינום,
    במשך השנה הראשונה של מסלול הגולד ולקבל 10% הנחה על מסלול פלטינום.

    ‏799.00 ‏₪ המחיר כולל מע״מ
  3. מסלול Platinum - שירות הרחבת אחריות ל-3 שנים כולל שירות איסוף והחזרה ומחשב חלופי בתקופת האחריות
    מק''ט#: Platinum-hw

    הרחבת אחריות ל-3 שנים כולל אחריות בינלאומית* למשך כל תקופת האחריות.
    ובנוסף - שירות איסוף והחזרה ומחשב חלופי במקרה של תקלה.
    המסלול תקף למוצרי אפל מק בלבד.
    ניתן להוסיף מסלולי אחריות למוצרים שנרכשו באתר אמירים הפצה בלבד
    וכל עוד הם עדיין תחת שנת אחריות היצרן.

    ניתן לבחור מסלול זה גם בעמוד המוצר תחת אפשרויות ״מסלולי שירות ואחריות ע״י אמירים״.
    לאחר רכישת מסלול Platinum, ניתן יהיה לרכוש בנפרד,
    הרחבת אחריות לנזקים פיזיים, עבור מוצרי אפל מק.

    * אחריות בינלאומית
    במידה וישנה תקלה במחשב כשאתם בחו״ל בתקופת האחריות של מסלול פלטינום, צרו איתנו קשר.
    לאחר בירור ותיאום איתנו, תופנו למעבדות אפל סטור.
    אתם תשלמו עבור התיקון ותקבלו מאיתנו החזר כספי עבור מלוא התשלום - מותנה בהצגת חשבונית/קבלה על התיקון.
    ההחזר יתבצע לאחר הבדיקה של אמירים מול היצרן, לטובת אימות החשבונית והפרטים.
    זמן הטיפול בהחזר התשלום אורך כשבועיים.

    ‏1,399.00 ‏₪ המחיר כולל מע״מ
  4. שירות Check & Replace במקרה של תקלה בתקופת האחריות
    מק''ט#: chandre

    שירות החלפת מוצר למוצר חדש במקרה של תקלת חומרה,
    אשר אומתה במעבדת יצרן (לא כולל נזק פיזי).
    תקף לכל תקופת האחריות של המוצר בהתאם למסלול שירות שנבחר ולמוצרים:
    מחשבי Mac, אייפדים, אייפונים ושעונים בלבד.

    ניתן להוסיף שירות זה אך ורק במעמד הרכישה, בעמוד המוצר תחת ״שירותים נוספים״,
    ורק במידה והוספתם את אחד ממסלולי השירות של אמירים.
    בכפוף לתקנון. למידע נוסף לחצו כאן.

    ‏499.00 ‏₪ המחיר כולל מע״מ
  5. שירות Accident Coverage - כיסוי במקרה של נזקים פיזיים בתקופת האחריות
    מק''ט#: vip+accidentcoverage

    כיסוי בלעדי של אמירים הפצה!

    שירות זה מכסה אתכם מפני נזק פיזי למחשב כגון שברי מסך, מכות חיצוניות ואפילו קורוזיה.

    ניתן להוסיף שירות זה אך ורק במעמד הרכישה, בעמוד המוצר תחת ״שירותים נוספים״,
      ורק במידה והוספתם את אחד ממסלולי השירות של אמירים Gold או Platinum.

    השתתפות עצמית במקרה של נזק פיזי:
    נזק מסך או נזק חיצוני - 799 ש״ח.
    נזקים אחרים כולל קורוזיה - 1999 ש״ח.

    בכפוף לתקנון. למידע נוסף לחצו כאן.

    ‏999.00 ‏₪ המחיר כולל מע״מ
לכל עמוד