שאלות נפוצות

               

 

הזמנות


על כל מוצר באתר מסומן זמן האספקה על-גבי התמונה שלו בדף המוצר ובדף הקטגוריה. אם המוצר במלאי הוא יופיע עם לייבל ירוק שכתוב עליו "במלאי". אם המוצר לא במלאי, הוא יופיע עם לייבל שרשום עליו זמן האספקה שלו. בדפי מוצר, זמן האספקה מופיע גם מעל המחיר.



לפי זמן האספקה שמופיע על גבי התמונה שלו ומעל המחיר. אם רשום "במלאי" בלייבל ירוק, יגיע מחר (להזמנות ביום חול עד השעה 16:00, ראו דף אספקה ומשלוחים או גללו למטה). אם לא במלאי, תקבלו בהתאם לזמן המצויין בסטטוס המלאי.



במידה ורכשתם מאיתנו מוצר, וברצונכם להוסיף מוצרים נוספים שיגיעו באותו המשלוח ניתן לעשות זאת. בצעו הזמנה נוספת וכתבו בהערות להזמנה שיש לשלוח את ההזמנה הנוכחית עם ההזמנה הקודמת שביצעתם וכתבו את מספר ההזמנה הקודמת. כך נדע לשלוח את המוצרים של שתי ההזמנות יחד. שימו לב, במידה וההזמנה הראשונה כבר יצאה להפצה, לא נוכל לאחד את ההזמנות והן יגיעו בנפרד.



כן, ניתן לאסוף את ההזמנה. לפרטים נוספים על איסוף עצמי עברו לעמוד משלוחים.



לא, כל ההזמנות מתבצעות דרך האתר, אנחנו יוצרים איתכם קשר לאחר מכן כדי לוודא פרטים.



כן, אנו מוכרים מוצרים חדשים בלבד.
רק בפינת המציאון באתר תוכלו למצוא גם מוצרים חדשים אבל פתוחים או שהיו בשימוש קצר מאוד, על כל מוצר במציאון רשום מה הסטאטוס שלו. כמובן שמוצרים אלו נמכרים בהנחות משמעותיות.



כן.



ניתן לבצע טרייד אין דרך המשווק שלנו ״אפל׳ה מערכות מקינטוש״, על מגוון מחשבי אפל מהשנים 2017-2018 והלאה, לא ניתן לבצע טרייד אין על מחשבי Pc. ניתן ליצור איתם קשר בווטסאפ או בטלפון: 072-398-1621.



קיימת תוכנית טרייד אין למחשבי אפל עבור עסקים.
ראו דף  Amirim - Trade In לעסקים



רק אם לא נפתח ולא נעשה בו כל שימוש, ושהוא באריזתו המקורית ואין שום פגם. לא ניתן להחזיר מוצר לאחר שנפתח או שנעשה בו שימוש, או לחילופין בתנאי שעברו יותר מ-14 יום מקנייתו. למידע נוסף היכנסו לעמוד  החלפות והחזרות .



יש לנו משווק באילת. כל המוצרים הנמכרים באתרנו כגון: מחשב Apple Mac או Microsoft Surface, דל, לוחות וואקום,
בנוסף לכל המחשבים הניידים, האייפדים והטאבלטים ויכולים להימכר באילת ניתן להזמין דרך המשווק שלנו - און ליין סלולר. למידע ופרטים נוספים על הזמנות באילת ניתן להכנס לקישור הבא .



הרשימה ארוכה מכדי לספר כאן על כל יתרונותינו לעומת אחרים, ולכן ריכזנו עבורכם את כל היתרונות שלנו  בקישור הבא .



 

שירות ואחריות


דבר ראשון שהכי חשוב לדעת - כל המוצרים מגיעים עם אחריות!
כל מוצר ותקופת האחריות שהיצרן הגדיר לו.
שימו לב שבנוסף לאחריות הבסיסית של היצרן, למותגים מסויימים, ניתן לשדרג ולהרחיב את האחריות,
בין אם זה שידרוגים והרחבות של אמירים ובין אם זה הרחבות של היצרן.

לדוגמא:
על כל מוצרי Apple ישנה שנת אחריות יצרן ובמקרה הצורך ניתן לפנות למעבדות הרישמיות של Apple בישראל בטלפון: 03-3762915.
למוצרי אפל ניתן לשדרג את האחריות והשירות על ידי בחירת מסלול שירות מותאם אישית של אמירים.
לקריאה אודות מסלולי השירות והרחבות האחריות למוצרי Apple.

למחשבי Surface של מיקרוסופט יש אחריות למשך שנה הכוללת בתוכה את שירות VIP - איסוף והחזרה מאתר הלקוח.
למוצרים אחרים שאינם מחשב (אביזרים) תקבלו אחריות למשך שנה או בהתאם לקביעת היצרן.
לקריאה אודות VIP למחשבי סרפס לחצו כאן.

על מחשבי Lenovo יש 3 שנות אחריות יצרן באתר הלקוח, אך על הסוללה ישנה שנה אחת ואם למשל צריך להחליף את הכונן הוא לא נשאר אצלכם.
לכל המקרים האלה וכן לאחריות בינלאומית ישנם הרחבות אחריות שונות מהיצרן.
לקריאה אודות כל שדרוגי לנובו הקיימים לחצו כאן.

לפירוט מורחב של מירב היצרנים באתרנו לחצו כאן.
חשוב לדעת - גם אם לא מצאתם פה את המידע אודות האחריות למוצר הספיציפי שאתם מעוניינים בו, אין זה אומר שהוא ללא אחריות -
חשוב להסתכל בעמוד מוצר עצמו, שם מצויין מה האחריות שלו ומה ניתן לשדרג ולהרחיב.

 


למוצרי אפל - במידה ולא שידרגתם ובחרתם מסלול שירות עבור מוצר אפל אותו רכשתם - אנא פנו לאחת ממעבדות אפל המורשות בארץ בטלפון: 03-3762915.
לשאר המוצרים הנמכרים באתר יש לפנות אלינו או לפתוח קריאת שירות באתר עבור חלק מהמוצרים, יש לפנות למעבדות המורשות או שירות הלקוחות של היצרן. לפרטים הכנסו לעמוד אחריות .

 


אנחנו מתקנים את המוצרים שרכשו לקוחותינו במעבדות מורשות בלבד. אנחנו מתקנים את מוצרי אפל במעבדות אייקון גרופ, אייסטור ו- DCS בארץ. ההחלטה לאיזו מעבדה לשלוח את המוצר לתיקון תלויה במלאי חלקי החילוף וזמן ההמתנה הצפוי בכל מעבדה ונבחנת בכל קריאת שירות בנפרד.

 


אנחנו מציעים שירות VIP+ למחשבי מיקרוסופט סרפס.
שירות זה נמשך שלוש שנים, לאורך שנת אחריות היצרן ולמשך שנתיים נוספות.
במסגרת שירות זה הלקוחות נהנים משירות איסוף והחזרה + שירות מחשב חלופי בתקופת התיקון, כיסוי לתיקונים בארץ ובחו״ל (במעבדות יצרן בלבד),
ללא הגבלה למספר התיקונים לאורך תקופת האחריות.

לקריאה אודות  שירות VIP+ למוצרי סרפס.

 

חברת אמירים הפצה מציעה ללקוחותיה לשדרג ולהינות מחבילות שירות אטרקטיביות במיוחד ולבחור את המסלול המתאים והמדוייק עבורכם.
להלן 3 מסלולי שירות לבחירתכם:
מסלול ״Silver״:
שירות איסוף והחזרה במקרה של תקלה.
שירות זה תקף על כל מוצרי אפל.
בעלות של 199 ש״ח

מסלול ״Gold״:
הרחבת אחריות לשנה נוספת (סה״כ שנתיים) כולל שירות איסוף והחזרה במקרה של תקלה.
שירות זה תקף על כל מוצרי אפל.
בעלות של 499 ש״ח

מסלול ״Platinum״:
הרחבת אחריות ל-3 שנים כולל אחריות בינלאומית* למשך כל תקופת האחריות.
ובנוסף - שירות איסוף והחזרה ומחשב חלופי במקרה של תקלה.
שירות זה תקף רק למוצרי אפל מק.
בעלות של 999 ש״ח

* אחריות בינלאומית
במידה וישנה תקלה במחשב כשאתם בחו״ל בתקופת האחריות של מסלול פלטינום, צרו איתנו קשר.
לאחר בירור ותיאום איתנו, תופנו למעבדות אפל סטור.
אתם תשלמו עבור התיקון ותקבלו מאיתנו החזר כספי עבור מלוא התשלום - מותנה בהצגת חשבונית/קבלה על התיקון.
ההחזר יתבצע לאחר הבדיקה של אמירים מול היצרן, לטובת אימות החשבונית והפרטים.
זמן הטיפול בהחזר התשלום אורך כשבועיים.


תוכלו למצוא מידע נוסף על מסלולי השירות והאחריות למוצרי אפל בעמוד אחריות.

 


כן, לכל הלוחות הגרפיים והעטים של וואקום יש אחריות לשנה. ללוחות מסדרת סינטיק פרו ואינטוס פרו יש אחריות יצרן לתקופה של שנתיים. שימו לב שאין אחריות על החודים לעטים.

 


 

אפשרויות תשלום


1. העברה בנקאית עם 1.5% הנחת מזומן.
2. עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי ללא ריבית.
3. עד 36 תשלומים באשראי ללא תפיסת מסגרת (הוראת קבע) ע״י בלנדר
תשלום בהוראת קבע - בלנדר - Blender Pay:
אפשרות תשלום בהוראת קבע ללא תפיסת מסגרת אשראי מתאפשרת באתר אמירים ללקוחות פרטיים בלבד.
- ניתן להעביר עסקאות בסכומים של 1,000-20,000 ₪ בחלוקה ל 12/ 24/ 36 תשלומים.
- התהליך מתבצע מול חב׳ בלנדר ולצורך כך נדרשת הסכמת המשתמש לתנאי השימוש, תעריפון, והמדיניות של חב׳ בלנדר.
במקרים מסויימים בלנדר תדרש לבדיקות נוספות אשר עלולות להמשך מספר ימים.
- רק לאחר קבלת אישור מחב׳ בלנדר ההזמנה באמירים תוכל להתקדם.
- ניתן לשנות תנאי תשלום במידה והתקבלה דחייה מבלנדר.



לא. אנחנו נותנים את המחיר הכי טוב שאנחנו יכולים, אם היתה לנו אפשרות להוזיל את המחיר הינו מעדכנים זאת באתר.



כן. אנחנו מוציאים את המוצרים למשלוח רק אחרי שהתשלום הושלם. לקוחות שמזמינים מוצר שבמלאי עד השעה 16:00 ומבצעים העברת זה״ב או העברה בבנק לאומי, אנחנו נוציא את המוצר למשלוח באותו היום והוא יגיע ללקוח למחרת / ביום העסקים הבא. במקרים של העברות בנקאיות מבנקים אחרים בארץ, ההעברה מתעדכנת ביום העסקים הבא ואנחנו נטפל במשלוח רק לאחר שהתשלום יכנס לחשבוננו.



כן, אך לא ניתן לשלם מזומן (שטרות) אלא בהעברה בנקאית, ולקבל 1.5% הנחת מזומן. יש לסמן אפשרות זו בשלב התשלום.



כן. במידה ותהיו מעוניינים בתשלום מפוצל שחלקו בהעברה בנקאית וחלקו באשראי, אנא צרו עימנו קשר במייל/ ווטסאפ/ טלפון והנציגים שלנו יוכלו לעזור לכם.
*לא תחול הנחת מזומן בעסקאות המשולמות חלק באשראי וחלק בהעברה.



לא.



אנחנו שולחים את חשבונית המס רק כאשר המוצר נמצא אצלנו במחסן, ממש לפני שהוא יוצא אליך לאספקה. שימו לב, במידה והזמנת מוצר שאינו במלאי אתם תקבלו אישור הזמנה ואישור תשלום, אבל חשבונית המס תצא בתאריך מאוחר יותר, בתאריך שבו צוות המחסן מכין את ההזמנה שלכם למשלוח. הסיבה היא שעל החשבונית מופיע המספר הסידורי של המוצר עצמו ואנחנו לא יכולים להוציא את החשבונית ללא הגעה פיזית של המוצר.



 

שיטות שילוח ודרכי איסוף


אין לנו חנות פיזית. ניתן לאסוף את המוצר מרחוב התאנה 8 כפר קאסם (מרלוג אוריין לב הארץ 2 ב-waze), בתוך כשעתיים מהשלמת החיוב - לאחר קבלת ההודעה ניתן להגיע ונמסור לכם את המחשב אפילו בלי להחנות את הרכב.



ישנן 8 אפשרויות שילוח. למעבר לאפשרויות שילוח הכנסו לעמוד משלוחים.



 

מקלדות


המלאי המצוין באתר מתייחס למקלדות באנגלית ועברית. ניתן להוסיף/לשנות כל שפה אחרת לפי דרישה, אך יש לבדוק איתנו זמינות של מקלדות ללא חריטה או שפה אחרת במלאי.



כן, אך לא תמיד קיים במלאי באנגלית בלבד, ולעיתים יש צורך בהמתנה לחידוש המלאי, לפי זמן האספקה שלו. ניתן לבדוק מול הנציגים שלנו.



כן, ניתן להוסיף שפה נוספת לבחירתך למקלדת המקבוק ללא תוספת תשלום.
יש לקחת בחשבון שזמן האספקה יכול להתארך ביום-יומיים לטובת הוספת השפה.
לעומת זאת - חריטת שפה נוספת (שפה שלישית ומעלה..) על מקלדת שנמכרת כמוצר בודד עולה 50 ש״ח.
למידע נוסף עברו להסבר על פריסת של המקלדות.



זה תלוי, המקלדות במוצרי אפל ודל שמגיעות בתצורה אירופאית מגיעות עם עברית ואנגלית. מקלדות במוצרי אפל בתצורה האמריקאית, וכן המקלדות של סרפס שאנחנו מייבאים מארה״ב, מגיעות באנגלית בלבד ונשלחות להוספת עברית בארץ.



לא.



זה תלוי האם המוצר מגיע בתצורה אירופאית או אמריקאית. שימו לב, שבמוצרי אפל, אנחנו מוכרים מחשבים ומקלדות בתצורה האירופאית וגם בתצורה האמריקאית, על כל מוצר מופיע מהי תצורת המקלדת. מחשבי דל מגיעים עם מקלדות בפריסה אירופאית בלבד. מוצרי סרפס מגיעים בתצורה אמריקאית בלבד.



יש לכם עוד שאלות? לא קיבלתם מענה מספק לשאלתכם?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.