אחריות למוצרי Jabra

 

חברת ג׳ברה, או בלועזית Jabra הבינלאומית מתמחה בפיתוח רמקולים משרדיים לשימוש בחדרי ישיבות

ואוזניות אלחוטיות בשילוב רמקול לשימוש אישי ומקצועי. לכל מוצרי Jabra הנמכרים באמירים שנתיים אחריות.

איך זה עובד?

במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות, יש ליצור קשר  עם חברת BConnect
או להתקשר לטלפון 08-9418222

שימו לב כי יש הלקוחות למסור לשליח את כל חלקי המוצר. לדוגמא, אם מדובר באוזניות שמגיעות עם רסיבר או עם סטנד, יש למסור לשליח את הערכה כולה כולל הרסיבר, הסטנד או מוצרים משלימים אחרים.

שימו לב ש- BConnect תבקש את חשבונית הרכישה כדי לממש את האחריות. החשבונית נשלחת עם החבילה וכן נשלחת במייל כאשר המוצרים יוצאים לאספקה.

במידה ורכשתם מאיתנו מוצר Jabra ואתם לא מוצאים את החשבונית, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של אמירים במייל [email protected] או בטלפון 03-6006560 ולבקש מאיתנו לשלוח עותק של החשבונית במייל.

אנחנו נעשה זאת ונשלח את החשבונית למייל שהשארת במעמד הרכישה המקורי. 

 

שימו לב, שאנחנו לא יכולים להעביר את החשבונית למייל אחר.  במידה ומדובר בלקוחות עסקיים אנחנו יכולים לשלוח את החשבונית למייל של נציג החברה (כל עוד מדובר באותו דומיין).

 

לשאלות נוספות בנוגע לאחריות המוצרים ניתן לפנות אלינו בדרכים הבאות:

טלפון: 03-6006560

דוא"ל:  [email protected]

לחצו כאן למעבר אל דף צור קשר אמירים