שירות ואחריות - אמירים הפצה

 תיקון מחשבים וציוד היקפי נעשה במעבדות מורשות בלבד

 
 
מוצרי אפל | מוצרי מיקרוסופט | מחשבים ומסכי דל | וואקום/ LG | לנובו | Logitech

 

Belkin/ Jabra | SanDisk | Advice | אביזרים לשרתים וציוד היקפי | Canon

 

לכל המוצרים הנרכשים באתר אמירים אחריות יצרן. משך תקופת האחריות והכלול בה משתנה ממותג למותג, במקרים בהם הלקוח זכאי לשירות איסוף והחזרה ע״י נקודת פיק-אפ, הנציג יציין זאת בפניו ויסייע לו בבחירת נקודת האיסוף הקרובה הרלוונטית ביותר עבורו.

בעמוד זה ניתן למצוא פירוט אודות האחריות הניתנת לכל מותג ומוצריו, כמו גם הסבר כיצד לממש את האחריות במידת הצורך.

 

מוצרי אפל

על כל מוצרי אפל ישנה אחריות בינלאומית למשך שנה ע"י נותן השירות המורשה מטעם היצרן, וניתן לרכוש הרחבות אחריות במידת הצורך. גם לאביזרים שנת אחריות יצרן ואלו אשר זקוקים לתיקון במהלך שנת האחריות הראשונה, ההתנהלות עם המעבדות תתבצע מולם באופן פרטי..
אמירים הפצה נותנת לכם את האפשרות לרכוש מסלול שירות בהתאמה אישית.
תוכלו לבחור מתוך שלושת מסלולי השירות שלנו את המסלול שהכי מתאים לכם ולצרכים שלכם.

מבין המסלולים תוכלו לבחור:
מסלול ״Silver״:
שירות איסוף והחזרה במקרה של תקלה.
תקף על כל מוצרי אפל.
בעלות של 199 ש״ח

מסלול ״Gold״:
הרחבת אחריות לשנה נוספת (סה״כ שנתיים) כולל שירות איסוף והחזרה במקרה של תקלה.
תקף על כל מוצרי אפל.
בעלות של 499 ש״ח

מסלול ״Platinum״:
הרחבת אחריות ל-3 שנים כולל אחריות בינלאומית* למשך כל תקופת האחריות.
כולל שירות איסוף והחזרה וקבלת מחשב חלופי במקרה של תקלה.
תקף רק למוצרי אפל מק.
בעלות של 999 ש״ח

ברכישת מסלולי "Gold" ו "Platinum" ניתן לרכוש גם שירות VIP+Accident Coverage המכסה אתכם מפני נזק פיזי למחשב.
השירות מקנה לכם ראש שקט בכל הנוגע לשברי מסך, מכות חיצוניות ואפילו קורוזיה.

השתתפות עצמית במקרה של נזק פיזי:
נזק מסך או נזק חיצוני - 799 ש״ח.
נזקים אחרים כולל קורוזיה - 1999 ש״ח.

בכפוף לתקנון. למידע נוסף לחצו כאן.


* אחריות בינלאומית -
במידה וישנה תקלה במחשב כשאתם בחו״ל בתקופת האחריות של מסלול פלטינום, צרו איתנו קשר.
לאחר בירור ותיאום איתנו, תופנו למעבדות אפל סטור.
אתם תשלמו עבור התיקון ותקבלו מאיתנו החזר כספי עבור מלוא התשלום - מותנה בהצגת חשבונית/קבלה על התיקון.
ההחזר יתבצע לאחר הבדיקה של אמירים מול היצרן, לטובת אימות החשבונית והפרטים.
זמן הטיפול בהחזר התשלום אורך כשבועיים.

Check & Replace - בלעדי באמירים!
השירות שמקנה לכם ראש שקט במקרה של תקלה.

במקרה של תקלת חומרה אשר אומתה במעבדת יצרן (לא כולל נזק פיזי) אנו נחליף לכם את המוצר למוצר חדש.
שירות Check & Replace אינו כולל תקלות עליהם יש ריקולים (במידה ויש תקלה שהוכרזה כריקול מצד אפל).

ניתן לבחור שירות זה אך ורק בעמוד המוצר תחת אפשרויות ה״תוספות״.
השירות מתאפשר אך ורק במידה והוספתם את אחד ממסלולי השירות של אמירים ובתוספת עלות של 499 שח:
השירות תקף למשך כל תקופת האחריות (בהתאם למסלול שירות שנבחר) ולכל מוצרי אפל.
בכפוף לתקנון. למידע נוסף לחצו כאן.

**שימו לב! את מוצרי אפל של לקוחותינו אנו שולחים לתיקון אך ורק במעבדות מורשות בארץ. ההחלטה לאיזו מעבדה לשלוח את המוצר לתיקון-DCS/iCON תלויה במלאי חלקי החילוף וזמן ההמתנה הצפוי בכל מעבדה ונבחנת בכל קריאת שירות בנפרד**


למימוש האחריות יש לפתוח קריאת שירות בטופס פתיחת קריאת שירות

לתשומת לבכם:

 תנאי אחריות היצרן על מוצרי אפל מק ואייפדים השתנו עם השנים, המשמעות היא כי בכפוף למוצג בחשבונית הקנייה: 

  • מחשבי MacBook שנרכשו בין התאריכים 8.4.21 עד 16.2.23 זכאים ל 3 שנות אחריות כולל תיקון חד פעמי.
  • מחשבי MacBook שנרכשו ב 16.2.23 והלאה,זכאים לשנת אחריות יצרן אחת אלא אם כן נרכשה חבלית הרחבה נוספת.
  • אייפדים שנרכשו בין 1.4.21 עד 18.1.23 זכאים לאחריות יצרן של שנה + שנה נוספת אחריות של אמירים הפצה והתיקון מוגבל לתיקון חומרה אחד בלבד (במקרה של אייפדים התיקון הוא החלפה לאייפד חדש). אייפדים שנרכשו לאחר מכן זכאים לשנת אחריות יצרן אחת בלבד.

 

מוצרי מיקרוסופט
שנה אחריות בינלאומית. השירות המקומי בישראל ינתן ע"י אמירים הפצה. משך טיפול בתקלת חומרה תחת אחריות 21-30 ימי עסקים,
ובנוסף, שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח, או לחילופין שירות מחשב חלופי. ניתן לרכוש הרחבת אחריות  לשנתיים נוספות למוצרי נבחרים מסדרת סרפס.
למידע נוסף אודות אחריות למוצרי מיקרוסופט בקרו בדף שירות VIP+ למוצרי Microsoft Surface. 

**חשוב לדעת! אנחנו מתקנים את מוצרי מיקרוסופט (סרפס) של לקוחותינו אך ורק במעבדות היצרן בארה״ב**

 

מוצרי Dell

  • מחשבים - 3 שנות אחריות יצרן הכוללת שירות באתר הלקוח, אלא אם מצוין בדף המוצר אחרת
  • מסכים - 3 שנות אחריות יצרן כוללת שירות באתר הלקוח, אלא אם מצוין בדף המוצר אחרת.
  • אביזרים - 1 שנת אחריות יצרן אלא אם מצוין בדף המוצר אחרת, שירות במעבדות Dell 

במידה ונתקלים בבעיה במהלך תקופת האחריות, יש ליצור קשר עם דל ישראל בטלפון 1809-444-693, בימים א-ה בין השעות 8:00 - 17:00. 

 

מוצרי Wacom (לוחות גרפיים)
שנת אחריות יצרן. במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות, יש לפתוח קריאת שירות בטופס פתיחת קריאת שירות.

לאחר קבלת הפנייה, נציג צוות טכני באמרים ייצור עמכם קשר ויעניק לכם שירות תמיכה ואף יאבחן אם אכן יש צורך לשלוח את המוצר לתיקון במעבדה. האיסוף וההחזרה של המוצר יעשו על ידי שליח מטעם אמירים.

 

מסכי LG
3 שנות אחריות באתר הלקוח. במקרה של תקלה, הלקוחות מתקשרים לח.י. אלקטרוניקה. במידה והתקלה לא נפתרת בטלפון, ח.י אלקטרוניקה תתאם הגעה של טכנאי ובדיקה וטיפול בתקלה בכתובתכם.
למידע נוסף מוזמנים לשלוח פנייה בדף קריאת שירות באתר ח.י.או להתקשר לטלפון 6683*.

 

מסכי BenQ

האחריות תקפה ל- 3 שנים החל מיום רכישת המוצר, בכפוף להוכחת קנייה באמצעות חשבונית קנייה. בכפוף לסייגים שבעמוד האחריות המורחב. במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות, יש לפנות לחברת ׳גליקום׳ בטלפון 03-6342727 ולפתוח אצלם קריאת שירות מול מרכז השירות

 

מוצרי Lenovo
3 שנות אחריות באתר הלקוח ע״י לנובו ישראל, על כל המחשבים הנמכרים באתר אמירים מסדרת - ThinkPad.
למידע נוסף מוזמנים ליצור קשר עם המעבדות המורשות של לנובו: 
מעבדת IBM שנותנת תמיכה במחשבים הניידים העסקיים, כולל סדרות YOGA, L, P, X, T ו- E. טלפון: 03-9142800 או *6557.
קיימות גם הרחבות אחריות, עבור מחשבים אשר נרכשו באמירים הפצה וברצונכם לשדרג להם את האחריות. תוכלו לקבל מידע נוסף בקישור הבא.

 

מוצרי Belkin ו Jabra
שנתיים אחריות על כל מוצרי Belkin ו Jabra הנמכרים באתר אמירים הפצה. נותנת האחריות בישראל היא BConnect - לה יש מספר נקודות שירות ברחבי הארץ.

יש ליצור קשר  עם חברת BConnect או להתקשר לטלפון 08-9418222

מוצרי Logitech
שנתיים אחריות על כל מוצרי Logitech הנמכרים באתר אמירים הפצה.

במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות, יש ליצור קשר עם באתר חברת בנדא או לפנות למחלקת שירות הלקוחות בטלפון 0732660699

מוצרי LandingZone
אחריות למשך שנה. איסוף המוצר לבדיקה וההחזרה נעשים ע״י נקודות פיקאפ דרופ (יש עשרות נקודות בכל רחבי הארץ).

.במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות, יש לפתוח קריאת שירות

 

מוצרי SanDisk

לכל מוצרי SanDisk הנמכרים באמירים שנת אחריות יצרן, אלא אם כן צויין אחרת בעמוד המוצר. במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות, יש ליצור קשר עם ח.י. אלקטרוניקה.
יש לשלוח פנייה בדף קריאת שירות באתר ח.י או להתקשר לטלפון 03-7219617

מוצרי Seagate

למוצרים 2 שנות אחריות יבואן (ח.י אלקטרוניקה), אלא אם כן צוין בעמוד המוצר תקופת אחריות אחרת וכל עוד לא מדובר בנזק פיזי למוצר.
במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות, יש לפתוח קריאת שירות בטופס פתיחת קריאת שירות.
לאחר קבלת הפנייה, נציג צוות טכני באמירים ייצור עמכם קשר ויעניק לכם שירות תמיכ ואף יבחן באם יש צורך בביצוע החלפה או מתן זיכוי למוצר.

מוצרי Advice אל פסק

יש אחריות למשך שנה על כל מוצרי Advice אלא אם כן צויין אחרת בדף מוצר.
במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות, יש לפנות לחברת Advice ולמלא טופס פתיחת קריאת שירות או להתקשר לטלפון 03-9000900

 

מוצרי Canon

לכל מדפסות קנון שנתיים אחריות כולל איסוף והחזרה מאתר לקוח ולכל הסורקים, שנת אחריות כולל איסוף והחזרה מאתר לקוח. 

לתשומת לבך, מדפסות מסדרת:
-G בקבוקים, סדרת MAXIFY, סדרת  I-SENSYS לייזר - נמצאות תחת שנתיים אחריות + אפשרות לשנת אחריות נוספת המותנית ברישום באתר קנון ישראל - כאן

כל שאר המדפסות מסדרות TS/TR/IX נמצאות תחת שנתיים אחריות – ללא צורך ברישום.

לפרטים נוספים באתר קנון: he.canon.co.il/officewarrantypromotion

האחריות כוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח.

במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות, יש לפנות למרכז התמיכה המקומי של קנון בטלפון 072-2558808 או בדא"ל [email protected].

לתשומת לבכם: האחריות מכסה פגמים הנובעים משימוש סביר ונורמלי בלבד, ולא מכסה תקלות אחרות הנובעות כתוצאה של:
תחזוקה לקויה או שדרוג תוכנה, מדיה, חלקים שלא סופקו או נתמכים ע"י Canon, תפעול שלא תואם את מפרט המוצר שדרוג לא מאושר או שימוש לרעה במוצר.

 

מוצרי Hyper

במקרה של תקלה, יש לפנות לחברת מאנטה או בטלפון 03-7262243

מוצרי SONY

במקרה של תקלה, יש לפנות לחברת ישפאר או בטלפון  09-9711700
בימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00

מוצרי Nvidia

במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות, יש לפתוח קריאת שירות נציג מטעמנו יבצע בירור מולכם אודות התקלה ובמידת הצורך יעביר את הטיפול אל היבואן C-Data

 

לא מצאתם את המותג הרצוי ברשימה? חשוב שתדעו:

 ככלל, כל עוד לא צויין אחרת, על המוצרים באתר ישנה שנת אחריות וניתן לפנות אלינו בכל עניין ודבר וצוות אמירים ישמח להעניק לכם שירות.

 

אם יש שאלות נוספות בנוגע לאחריות המוצרים באפשרותכם לפנות אלינו בדרכים הבאות:
טלפון: 03-6006560
דוא"ל:  [email protected]
דף צור קשר אמירים