תקנון ביטולים, החלפות והחזרות

ביטול עסקה ומדיניות החלפת והחזרת מוצרים

ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של פגם או אי התאמה להזמנה המקורית של הלקוח, ובתנאי שלא עברו 14 ימים מיום קבלת המוצר, רשאי הלקוח לבטל את העסקה במלואה ולקבל החזר מלא ללא דמי ביטול כלל וללא קיזוז של דמי המשלוח.
באם הלקוח כבר קיבל את המוצר, יבוא שליח מטעם החברה על מנת לאסוף את המוצר מהמקום שבו נמסר, ע"ח החברה.
באחריות הלקוח להחזיר את המוצר במצב זהה לזה שהתקבל.

ביטול עסקה מכל סיבה אחרת:
ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, ובתנאי שהמוצר סגור וארוז באריזתו המקורית כפי שהתקבל (ושאינו נפתח כלל!), ובתנאי שלא עברו 14 ימים מיום קבלת המוצר, החברה תזכה את הלקוח בקיזוז דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 שקל, לפי הנמוך מביניהם.
אם המוצר כבר יצא לאספקה ע"י חברת השליחויות, החברה תחייב את הלקוח בדמי המשלוח ע"ס 49 ש"ח.
אם הלקוח קיבל את המוצר עליו להחזירו לחברה על חשבונו וגם במקרה זה החברה תחייב את הלקוח בדמי המשלוח ע"ס 49 ש"ח.
במידה והלקוח ירצה שהחברה תשתמש בחברת השליחיות שלה ע"מ לאסוף ממנו ולהחזיר חזרה הלקוח יחוייב בדמי משלוח נוספים ע"ס 49 ש"ח.

במקרה של הזמנה מיוחדת, לרבות הזמנת מוצר שאינו סטנדרטי ו/או מוצר שאינו קיים במלאי החברה ו/או מוצר מיוחד שהוזמן עפ"י דרישת הלקוח, לרבות מחשבים בקונפיגורציות מיוחדות, לא תחול מדיניות החזרת מוצרים כלל והלקוח ישא את מלוא התשלום.
במקרים מיוחדים, החברה תיתן אפשרות של זיכוי בקיזוז של 15% ממחיר המוצר וזה ע"פ שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

ע"מ להודיע על ביטול עסקה או כל בעיה, יש לשלוח מייל לכתובת adcs@adcs.co.il או דרך דף צור קשר.

* שימוש בלשון זכר הינו מטעמי נוחיות בלבד, ויש לקרוא את האמור בלשון זכר לפי העניין, כאילו נאמר גם בלשון נקבה. כל האמור בלשון יחיד, יש לקרוא כאילו נאמר אף בלשון רבים, לפי העניין ולהיפך.

 

כל מוצרי אפל תחת קורת גג אחת

איך אפשר לשלם?

כרטיס אשראי (עד 12 תשלומים ללא ריבית)

מזומן/העברה בנקאית (1.5% הנחה)

איך מקבלים את מוצר שבמלאי?

עם UPS מהיום למחר

איסוף עצמי תוך כשעה מביצוע ההזמנה

כמה עולה משלוח?

25-50 ש״ח להזמנות עד 1500 ש״ח

משלוח חינם להזמנות מעל 1500 ש״ח

למה לקנות אצלנו?

אנו יבואנים של כל המוצרים שאנחנו מוכרים

ומתחייבים לשירות ולמחיר הטובים ביותר!