אחריות למוצרי Segate
על כל כונני Seagate הנמכרים באתר אמירים הפצה יש 3 שנות אחריות.
במקרה של תקלה ניתן לפנות אלינו או לשירות של Seagate העולמית.
חשוב! האחריות לא מכסה נזקים פיזיים. מוצר שבור לא יתוקן / יוחלף.
אחריות ע״י אמירים
במקרה של תקלה, ניתן לפנות אלינו ע״י פתיחת קריאת שירות בקישור הבא. נציגי השירות הטכני שלנו יצרו איתך קשר ויבדקו את התקלה. אם התקלה לא נפתרת בשיחת טלפון, הם יתאמו איסוף של המוצר עצמו לבדיקה. במידה והבדיקה מראה כי המוצר תקול והוא נכלל בתנאי האחריות המוצר יוחלף לחדש.
שימו לב כי במקרה זה לא יהיה שחזור נתונים מהכונן התקול.
אחריות ע״י Seagate - כולל שחזור נתונים
חברת Seagate מספקת שירות ואחריות ללקוחות מכל העולם, וכמובן שגם מישראל. ניתן ליצור איתם קשר דרך הטלפון או המייל, לפרטים בקרו בדף שבקישור.
במקרה הצורך, תוכלו לשלוח את המוצר התקול למעבדות Seagate שבחו״ל. במקרים כאלה Seagate תספק משלוח על חשבונה (היא עובדת עם חברת UPS, כולל עם הסניף הישראלי כמובן). הכונן ישלח למעבדה בחו״ל.
כוננים שיש להם מדבקת Rescue - יכולים ליהנות גם משירות של שחזור נתונים. תהליך זה נעשה אך ורק מול מעבדות Seagate בחו״ל. לפרטים נוספים לחצו כאן.
לשאלות נוספות בנוגע לאחריות המוצרים ניתן לפנות אלינו בדרכים הבאות:
טלפון: 03-6006560
דוא"ל: [email protected]