Facebook Pixel

אם אהבתם את הדף אתם מוזמנים לשתף

ייבוא רשמי vs אמירים הפצה

״לא מתלבטים כשיש את אמירים״ זה לא משפט שלנו אלא של אחד הלקוחות שלנו. נתקלנו בזה באחת מקבוצות המק ואהבנו.
אבל בכל זאת, אם אתם עומדים לפני רכישה של מק, בין אם זה המק הראשון שלכם או אולי אתם בכלל תפוחים ותיקים ואתם מתלבטים. אנחנו לגמרי מבינים את ההתלבטות. מצד אחד יש את המשווקים של היבואן הרשמי, ומהצד השני יש אותנו, אמירים הפצה. יבוא מקביל.
בפוסט הזה אנחנו נשתדל להצביע על ההבדלים ביננו.

*מחיר*

המחירים שלנו הם האטרקטיביים ביותר. נכון, לפעמים ולעיתים רחוקות, לרוב פעמיים בשנה (כחודשיים סה״כ) המתחרים שלנו יוצאים במבצעים ״מטורפים״ ומחלקים לכם הנחות ״מטורפות״ על מוצרים שאפל כבר הפסיקה לייצר.

ובכל זאת אם תשוו ״תפוח״ ל״תפוח״, תגלו שהמחירים שלנו ברוב המקרים טובים יותר מהם למרות המבצעים. אנחנו מציעים לכם כל השנה מחירים הוגנים ושפויים. ולכולם!

*אספקה*

פה אנחנו ללא ספק מנצחים ובגדול. ולמה?
אנחנו מחזיקים במלאי מגוון מטורף (ואצלנו מטורף זה אמיתי, לא פיקציה) של כ-60 דגמים שונים של מוצרי אפל מק. דגמים סטנדרטיים ודגמים מיוחדים משודרגים. ז״א שכשהמשווקים המורשים מדברים איתכם על זמני אספקה של כ-30 ימי עסקים או החל מ-30 ימי עסקים (מה נסגר עם ה-30 ימי עסקים האלו? אנחנו לא ב-2019 כבר?) לעומת זאת, אצלנו יש סיכוי גבוה שהמפרט שאתם מחפשים במלאי ותקבלו את המוצר כבר למחרת! ואם זה גם אצלנו לא במלאי ואנחנו צריכים להזמין את זה עבורכם? זמן האספקה הממוצע שלנו הוא כ-14 ימים. (כי את היבוא שלנו אנחנו משנעים במטוסים ולא עם סוס וכרכרה)

*אחריות*

יש מין דעה רווחת כזאת שיבוא מקביל זו מילה גסה. העידן הזה נגמר! האחריות למוצרי אפל מק היא אחריות בינלאומית. אתם יכולים לממש אותה בכל מקום שיש אפל סטור ברחבי העולם ובארץ אתם ממשים אותה מולנו. אנחנו כמובן מטפלים אך ורק באפל סטור או במעבדה מורשית.
שימו לב, אצלנו בשונה מאחרים, הרחבתם אחריות ל3 שנים? אצלנו תוכלו לקבל שירות גם באפל סטור בכל מקום בעולם. ולא תהיו תלויים בשירות מקומי בלבד כפי שהמשווקים הרשמיים מציעים. הציעו לכם שנה נוספת מתנה ״על חשבון הבית״ תבדקו האם התיקון יתבצע במעבדה מורשית (בלבד) או בתיקון מקומי אצל אותו משווק.

*שירות*

רק אצלנו תקבלו שירות מחשב חלופי בתחייבות. ולא רק אם יש מחשב פנוי לתת לכם או במקרה חירום וכדומה. אצלנו זה חלק אינטגרלי בשירות. אנחנו מאמינים שמי שקונה מק לא יכול להיפרד ממנו ולהישאר בלי כלי עבודה. אגב, הרחבת אצלנו אחריות? תקבלו שירות מחשב חלופי ואיסוף והחזרה מאתר הלקוח. אם חושבים על זה, אנחנו בכלל לא מבינים איך זה לא נכנס עד היום כברירת מחדל אצל המשווקים המורשים.

*תמיכה*

אצלנו התמיכה לא מוגבלת בזמן. לא ל3 חודשים ולא רק לתקופת האחריות. קניתם מאיתנו מק? צריכים תמיכה? עזרה? כל דבר... אנחנו כאן לשירותכם. עונים, מסבירים, מנחים, מתחברים מרחוק במידת הצורך ועושים הכל ע״מ שתהנו מהמק שלכם. הדבר היחיד שמעניין אותנו זה האם המוצר נרכש אצלנו ולא מתי הוא נרכש.

אז נכון שאצלנו באתר לא תראו את הלוגו של אפל מתנוסס עם איזה תואר אצולה רשמי. אצלנו הלוגו מתנוסס על גבי המוצרים עצמם וברמת השירות שלנו שם הוא מתנוסס בגאון על פני כולם.

הגעתם עד לכאן ואתם עדיין מתלבטים? יש לכם שאלות נוספות שעדיין פתוחות לכם? צריכים יעוץ לבחור את המק שהכי מתאים לכם? כתבו לנו. התקשרו אלינו.

#מוצרי_אפל_מק_קונים_רק_באמירים_הפצה!
כי אצלנו השירות והמחיר מצויינים כל השנה.

אם אהבתם את הדף אתם מוזמנים לשתף