משתמשי תחנת עגינה מסוג LandingZone למחשבי המקבוק פרו החדשים (חיבורי Type-C / Thunderbolt3)-
אשר חווים תקלה בעבודה עם התחנה

  • בעיית סנכרון וניתוק של מסכים
  • התחנה אינה מטעינה את המחשב
  • החיבורים השונים אינם מתפקדים כראוי
  • תקלות חוזרות ונישנות אשר מופיעות לסירוגין

באם אתם חווים את אחת התקלות הנ״ל פעלו על פי סדר הפעולות הרשום מטה:

  1. בצעו הפעלה מחדש למחשב.
    אנא הקפידו לבצע זאת כאשר התחנה מחוברת למחשב. כמו כן יש לוודא טרם ביצוע פעולה זו כי התחנה מחוברת לחשמל.
    לאחר ביצוע ההפעלה מחדש אנא בדקו האם התקלה אותה אתם חווים הסתדרה, במידה והתקלה עדיין לא הסתדרה המשיכו במדריך על פי השלבים הבאים.

  2. בצעו איפוס לבקר NVRAM ובקר SMC
    נתקו את המחשב מתחנת העגינה וודאו כי לא מחובר למחשב שום דבר אחר (לרבות מטען או מתאמים פשוטים) ופעלו על פי המדריך בקישור הבא: https://www.adcs.co.il/how-to-reset-nvram-on-mac/
    לאחר ביצוע האיפוס, ודאו שוב כי המחשב אינו מחובר לתחנת העגינה טרם ההתחברות למשתמש שלכם כבו את המחשב ובצעו איפוס לבקר SMC.
    מדריך המסביר איך לבצע זאת ניתן למצוא בקישור הבא:https://www.adcs.co.il/how-to-reset-smc-on-mac/

  3. חיבור מחדש ובדיקה
    לאחר ביצוע פעולות אלו הפעילו את המחשב, התחברו אל המשתמש שלכם ולאחר עליית המערכת חברו את המחשב לתחנת העגינה.
    ודאו האם התקלה נפתרה.