שאלות נפוצות


על המוצרים שלנו

האם המוצרים אצלכם הם חדשים?
כן, אנו מוכרים מוצרים חדשים בלבד ומהדור האחרון ועדכני ביותר של היצרנים.

האם המוצרים אצלכם הם מקוריים?
כן.

באיזו שפה המקלדת?
אנגלית ועברית (חריטת לייזר, לא פוגעת באחריות!). ניתן להוסיף/לשנות כל שפה אחרת לפי דרישה.

האם ניתן לרכוש מק עם מקלדת באנגלית בלבד?
כן, אך לא תמיד קיים במלאי באנגלית בלבד, ולעיתים יש צורך בלהמתין כ-7 עד 10 ימים.

האם ניתן להוסיף שפות נוספות על מקלדת המק?
כן, ניתן להוסיף שפה נוספת לבחירתך למקלדת המקבוק ללא תוספת תשלום. יש לקחת בחשבון שזמן האספקה יכול להתארך ביום-יומיים לטובת הוספת השפה.

האם ניתן לעשות טרייד-אין?
לא. ניתן לפנות לאחד מהמשווקים שלנו על מנת לבדוק אפשרות של טרייד אין. ע״מ לקבל פרטים של משווק יש ליצור איתנו קשר.


שירות ואחריות

כמה זמן אחריות יש לכם על המוצרים שאתם מוכרים?
ככלל, שנה. בכל מקרה, בכל דף מוצר קיימת התייחסות לנושא האחריות ואף ניתן להכנס לדף אחריות למידע נוסף.

מי נותן השירות במידה וצריך להפעיל את האחריות?
על מוצרי Apple Mac שקונים אצלינו מקבלים אחריות בינלאומית של אפל למשך שנה, את האחריות מממשים דרכינו אם בארץ, אם בחו"ל אז בכל אפל סטור. בנוסף מקבלים שירות VIP הכולל איסוף והחזרה מאתר הלקוח או לחילופין שירות מחשב חלופי. כדי לקרוא בהרחבה על השירות לחצו כאן. על מוצרי Microsoft Surface שקונים אצלינו מקבלים גם אחריות של מיקרוסופט למשך שנה אותה מממשים דרכינו, וכמו כן גם שירות VIP.

האם ניתן להרחיב את תקופת האחריות על המוצרים ליותר משנה?
כן. להלן קישור לדף הסבר על שירות VIP+ של אמירים הפצה.


תשלומים

מה הן אפשרויות התשלומים?
עד 12 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה. לא ניתן לחלק ליותר מ-12 תשלומים, גם לא בתוספת ריבית.

האם יש הנחה לתשלום במזומן?
כן, 1.5% הנחת מזומן. יש לסמן אפשרות זו בשלב התשלום. כ״כ גם את התשלום במזומן הוא חלקי אנחנו נותנים את הנחת המזומן על החלק היחסי של התשלום במזומן.

האם ניתן לשלם בקרדיט?
לא.


הזמנות באתר ושיטות שילוח

האם יש לכם חנות פיזית או שאתם רק עושים משלוחים?
הדרך הנוחה ביותר עבורך היא במשלוח, אך ניתן לבצע הזמנה באתר ולסמן "איסוף עצמי"  ולשלם במקום כשבאים לאסוף. לא ניתן להגיע ללא תיאום מראש/ביצוע הזמנה באתר.

מאיפה נעשה האיסוף וכמה זמן לוקח למשלוח להגיע?
במידה והמוצר במלאי, ניתן לאסוף תוך שעה מעת ההזמנה בימים ב'-ה' בשעות 10:00-17:00 מכפר דניאל, או במשלוח, אספקה מהיום למחר להזמנות שבוצעו באתר עד השעה 16:00. בימי ראשון ניתן לאסוף החל מהשעה 12:00 עד השעה 17:00.

אם אני רוצה משלוח, מה הן שיטות השילוח שניתן לבחור?
ישנן שתי אפשרויות שילוח:

  1. האפשרות הראשונה היא במשלוח עם שליח עד הבית בעלות של 50 ש"ח. האספקה נעשית עם חברת UPS מהיום למחר להזמנות אשר מופיעות ״במלאי״ ושבוצעו בימים ראשון - חמישי עד השעה 16:00. הזמנות שבוצעו לאחר השעה 16:00 או בשישי-שבת יטופלו ביום העסקים שלאחר מכן. בהזמנה מעל 1500 ש״ח המשלוח חינם.
  2. האפשרות השנייה היא שיטת PickUp, בעלות של 10 ש"ח בלבד למשלוחים עד 1,000 ש"ח. זה הוא שירות של חברת UPS, והוא מציע אספקה מהיום למחר לנקודת איסוף שנוחה לכם וקרובה אליכם לפי בחירתכם. תוכלו לבחור נקודת איסוף בשלב ביצוע ההזמנה באתר, ולקרוא פרטים נוספים אודות השירות בקישור הבא.

איך אפשר לשלם?

כרטיס אשראי (עד 12 תשלומים ללא ריבית)

מזומן/העברה בנקאית (1.5% הנחה)

איך מקבלים מוצר שזמין במלאי?

עם UPS מהיום למחר

איסוף עצמי תוך כשעה מביצוע ההזמנה

כמה עולה משלוח?

10-50 ש״ח להזמנות עד 1500 ש״ח

משלוח חינם להזמנות מעל 1500 ש״ח

למה לקנות אצלנו?

אנו יבואנים של כל המוצרים שאנחנו מוכרים

ומתחייבים לשירות ולמחיר הטובים ביותר!