אם אהבתם את הדף אתם מוזמנים לשתף

שאלות נפוצות

הזמנות | מקלדות | שירות ואחריות | אפשרויות תשלום | שיטות שילוח ודרכי איסוף | הזמנות באילת


הזמנות

איך אני יודע אם המוצר במלאי?
על כל מוצר באתר מסומן זמן האספקה על-גבי התמונה שלו בדף המוצר ובדף הקטגוריה. אם המוצר במלאי הוא יופיע עם לייבל ירוק שכתוב עליו "במלאי". אם המוצר לא במלאי, הוא יופיע עם לייבל שרשום עליו זמן האספקה שלו. בדפי מוצר, זמן האספקה מופיע גם מעל המחיר.

מתי אקבל את ההזמנה?
לפי זמן האספקה שמופיע על גבי התמונה שלו ומעל המחיר. אם רשום "במלאי" בלייבל ירוק, יגיע מחר (להזמנות ביום חול עד השעה 16:00, ראו דף אספקה ומשלוחים או גללו למטה). אם לא במלאי, תקבלו בהתאם לזמן המצויין בסטטוס המלאי.

אני רוצה להזמין ולבוא לקחת, האם אני יכול לשלוח מישהו שיאסוף בשבילי?
כמובן, רק לאחר שהודענו לכם שההזמנה מוכנה לאיסוף. כאשר הזמנה מוכנה לאיסוף נשלח אליכם מייל המסביר מה צריך להביא איתכם כשאתם באים לאסוף, או מה לעשות אם שולחים שליח מטעמכם. יש להגיע אלינו רק לאחר שקראתם את המייל הזה.

אין לי כוח להכניס הזמנה באתר, אפשר לעשות הזמנה טלפונית?
לא, כל ההזמנות מתבצעות דרך האתר, אנחנו יוצרים איתכם קשר לאחר מכן כדי לוודא פרטים.

אם אתקשר, יש מצב שאקבל מחיר טוב יותר?
התשובה היא לא, המחירים באתר הם כבר הכי טובים שלנו.

למה צריך לשלוח ת"ז לאחר הרכישה? אני קונה שנים באינטרנט ואף אחד לא ביקש ממני.
בעסקאות המשולמות בכרטיס אשראי, אנחנו מבקשים לשלוח לנו צילום ת"ז או רישיון נהיגה של בעל הכרטיס כחלק מתהליך שנקרא "עסקה בטוחה" וכחלק ממדיניות החברה, שנועדה לשמור גם עלינו וגם על לקוחותינו. בהזמנות הבאות שיבוצעו באותו כרטיס לא תתבקשו לשלוח בשנית. עסקאות ששולמו בהעברה בנקאית לא דורשות שליחת ת"ז.

האם המוצרים אצלכם הם חדשים?
כן, אנו מוכרים מוצרים חדשים בלבד ומהדור האחרון ועדכני ביותר של היצרנים.

האם המוצרים אצלכם הם מקוריים?
כן.

האם ניתן לעשות טרייד-אין?
לא, אך נשמח לנסות לעזור לכם ולהפנות אתכם לאחד המשווקים שלנו על מנת לבדוק מולו אפשרות של טרייד אין.

אני לא מרוצה מהמוצר, אפשר להחזיר?
רק אם לא נפתח ולא נעשה בו כל שימוש, ושהוא באריזתו המקורית ואין שום פגם. לא ניתן להחזיר מוצר לאחר שנפתח או שנעשה בו שימוש, או לחילופין בתנאי שעברו יותר מ-14 יום מקנייתו. למידע נוסף היכנסו לעמוד החלפות והחזרות.

האם יש לכם סניף באילת?
לא, אך אם רוצים להזמין מחשב Apple Mac או Microsoft Surface באילת ניתן לעשות זאת דרך המשווק שלנו, אוריפון, שנמצא במול הים. למידע אודות הזמנות באילת יש להכנס לקישור הבא.

איך ניתן לשלם באילת?
לפי תנאי התשלום של אוריפון, יש לשאול אותם.

מצאתי את אותו המוצר במקום אחר במחיר יותר טוב, תוכלו להשוות?
דבר ראשון שאנחנו מציעים לעשות הוא לבדוק שוב האם אתם משווים בדיוק את אותו המוצר אחד לאחד, ואין הבדל קל שמשליך על המחיר. דבר נוסף, אין לנו יכולת להשוות למחיר המתחרה מפני שהמחירים המופיעים באתר הם כבר הכי טובים שלנו, ואם היתה לנו אפשרות היינו נותנים מחיר טוב יותר באתר.

אז בתכלס, מה ההבדל בין אמירים הפצה לייבוא הרשמי?
הרשימה ארוכה מכדי לספר כאן על כל יתרונותינו לעומת אחרים, ולכן ריכזנו עבורכם את כל היתרונות שלנו בקישור הבא.


מקלדות

באיזו שפה המקלדת?
המלאי המצוין באתר מתייחס למקלדות באנגלית ועברית. ניתן להוסיף/לשנות כל שפה אחרת לפי דרישה, אך יש לבדוק איתנו זמינות של מקלדות ללא חריטה או שפה אחרת במלאי.

האם ניתן לרכוש מק עם מקלדת באנגלית בלבד?
כן, אך לא תמיד קיים במלאי באנגלית בלבד, ולעיתים יש צורך בהמתנה של כ-14 ימים.

האם ניתן להוסיף שפות נוספות על מקלדת המק?
כן, ניתן להוסיף שפה נוספת לבחירתך למקלדת המקבוק ללא תוספת תשלום. יש לקחת בחשבון שזמן האספקה יכול להתארך ביום-יומיים לטובת הוספת השפה.

האם המקלדת מגיעה עם עברית מהיצרן?
לא, המקלדות מגיעות אלינו מהיצרן באנגלית בלבד ונשלחות להוספת עברית בארץ.

האם הוספת העברית על המקלדת פוגעת באחריות?
לא.

איזו פריסת מקשים יש במקלדת?
אנחנו מייבאים את המקלדות מארה"ב ולכן פריסת המקשים היא אמריקאית.


שירות ואחריות

כמה זמן אחריות יש לכם על המוצרים שאתם מוכרים?
ככלל, שנה. בקניית מחשב Mac תקבלו אחריות בינלאומית של Apple למשך שנה, ובקניית מחשב Surface של מיקרוסופט תקבלו אחריות שלה למשך שנה. בשני המקרים תקבלו מאיתנו ללא תוספת תשלום שירות VIP הכולל איסוף והחזרה מאתר הלקוח, או לחילופין שירות מחשב חלופי. לקריאה אודות שירות VIP לחצו כאן. למוצרים אחרים שאינם מחשב תקבלו אחריות למשך שנה או בהתאם לקביעת היצרן.

מי נותן השירות במידה וצריך להפעיל את האחריות?
על כל תקלה או בעיה המתרחשת במוצר שנקנה דרכינו או דרך אחד המשווקים שלנו יש לפנות אלינו או לפתוח קריאת שירות באתר.

האם ניתן להרחיב את תקופת האחריות על המוצרים ליותר משנה?
למחשבים כן. להלן קישור לדף הסבר על שירות VIP+ של אמירים הפצה. לא ניתן להרחיב אחריות לשאר המוצרים דוגמת אייפדים, שעונים או אביזרים נלווים.


אפשרויות תשלום

מה הן אפשרויות התשלומים?
בעסקאות של עד 5000 ש״ח ניתן לשלם ב-12 תשלומים בכל סוגי הכרטיסים. מעל 5000 ש״ח ניתן עד 36 תשלומים. עד 18 תשלומים ללא ריבית,
מ-19 תשלומים עד 36 תשלומים בתוספת עמלת אשראי (ביחס לכמות התשלומים). למעט בכרטיסי דיינרס שבהם ניתן עד 12 תשלומים בלבד.
*אנחנו לא מכבדים כרטיסי אמריקן אקספרס.
*אנחנו לא מכבדים כרטיסים שלא הונפקו בארץ או כרטיסי תייר.

כמה עמלה אני אצטרך לשלם אם אבחר ב-24 תשלומים או 36 תשלומים?
לדוגמא, אם הינך קונה מוצר שהעלות שלו היא 10,000 ש״ח, ב-24 תשלומים - התוספת תהיה 102 ש״ח למחיר של המוצר שפורסם באתר.
במידה וזה 36 תשלומים, התוספת למחיר תהיה 350 ש״ח.
חשוב להדגיש, המחירים המופיעים באתר הינם לפי מקסימום של 18 תשלומים. עד 18 תשלומים אין תוספת למחיר כלל.

מחשבון תשלומים:

סכום לתשלום:

מספר תשלומים:

אם אני משלם בתשלום אחד אפשר לעשות לי הנחה?
לא. אנחנו נותנים את המחיר הכי טוב שאנחנו יכולים, אם היתה לנו אפשרות להוזיל את המחיר הינו מעדכנים זאת באתר.

אם אני עושה הזמנה גדולה של כמה יחידות אפשר לעשות לי הנחה?
לצערינו אין אפשרות לעשות הנחת כמות, המחירים באתר הם כבר הכי טובים שלנו ואין לנו יכולת גמישות במובן הזה.

האם יש הנחה לתשלום במזומן?
כן, 1.5% הנחת מזומן. יש לסמן אפשרות זו בשלב התשלום. ניתן לשלם במזומן (שטרות) וע״פ חוק המזומן, או בהעברה בנקאית.

אני יכול לשלם חלק במזומן וחלק באשראי?
כן. יש לסמן "תשלום בלינק" בשיטת התשלום. לאחר השלמת ההזמנה אתם תקבלו מייל (אם המוצר במלאי) עם לינק להשלמת החיוב. תוכלו להתעלם ממנו ולבקש מאחד הנציגים שלנו לחייב אתכם איך שתרצו.
*לא תחול הנחת מזומן בעסקאות המשולמות חלק באשראי וחלק במזומן.

האם ניתן לשלם בקרדיט?
לא.


שיטות שילוח ודרכי איסוף

האם יש לכם חנות פיזית או שאתם רק עושים משלוחים?
הדרך הנוחה ביותר עבורך היא במשלוח, אך ניתן לבצע הזמנה באתר ולסמן "איסוף עצמי" ולשלם במקום כשבאים לאסוף. לא ניתן להגיע ללא תיאום מראש/ביצוע הזמנה באתר.

מאיפה נעשה האיסוף וכמה זמן לוקח למשלוח להגיע?
במידה והמוצר במלאי, ניתן לאסוף תוך שעה מעת ההזמנה בימים ב'-ה' בשעות 10:00-17:00 מכפר דניאל, או במשלוח, אספקה מהיום למחר להזמנות שבוצעו באתר עד השעה 16:00. בימי ראשון ניתן לאסוף החל מהשעה 12:00 עד השעה 17:00.

אם אני רוצה משלוח, מה הן שיטות השילוח שניתן לבחור?
ישנן שלוש אפשרויות שילוח:

  1. האפשרות הראשונה היא במשלוח עם שליח עד הבית בעלות של 50 ש"ח. האספקה נעשית עם חברת UPS מהיום למחר להזמנות אשר מופיעות ״במלאי״ ושבוצעו בימים ראשון - חמישי עד השעה 16:00. הזמנות שבוצעו לאחר השעה 16:00 או בשישי-שבת יטופלו ביום העסקים שלאחר מכן. בהזמנה מעל 5,000 ש״ח המשלוח חינם.
  2. האפשרות השנייה היא שיטת PickUp. זה הוא שירות של חברת UPS, והוא מציע אספקה מהיום למחר לנקודת איסוף שנוחה לכם וקרובה אליכם לפי בחירתכם. במשלוח פיקאפ לנקודת איסוף, המשלוח הינו ללא עלות, והוא מיועד להזמנות עד 5000 ש"ח. לא ניתן לבצע משלוחי פיקאפ בהזמנה של מעל 5000 ש"ח. תוכלו לבחור נקודת איסוף בשלב ביצוע ההזמנה באתר, ולקרוא פרטים נוספים אודות השירות בקישור הבא.
  3. חדש באתר - משלוחים מהיום-להיום! שיטת שילוח זו היא להזמנות שהתבצעו באתר בימים ראשון עד חמישי, עד השעה 16:00, ולמוצרים הנמצאים במלאי בלבד. על כל מוצר באתר מסומן האם הוא במלאי או מה זמן האספקה שלו. כל הזמנה שתתקבל עד השעה 16:00 תטופל ותסופק עוד באותו היום. הזמנות שהתקבלו ביום חמישי אחרי השעה 16:00 יסופקו ללקוח ביום העסקים הבא, כלומר ביום ראשון. הזמנות בשירות זה יסופקו במהלך היום ועד השעה 21:00 בלילה. במידה ושעות אלו לא נוחות לך, חשוב להדגיש את זה ולציין את זה לנציג השירות שלנו על מנת שנבדוק אם יש אפשרות אחרת. שיטת משלוח זו תקפה אך ורק לאזור גוש דן ולמוצרים עד 5 ק״ג בלבד, כאשר הנקודה הצפונית ביותר היא רעננה והדרומית ביותר היא רחובות. ישנם ימים וזמנים במהלך השנה שאפשרות זו לא תהיה אפשרית בהתאם לזמינות וליכולות שלנו. חשוב להדגיש שבשיטת משלוח זו, אין באפשרותינו לספק עד הדלת ויהיה עליך לרדת אל השליח ע״מ לאסוף ממנו את ההזמנה בכתובת האספקה. *שירות זה ותנאיו יכולים להשתנות בהמשך בהתאם. עלות השירות הינו 75 ש"ח.

 

יש לכם עוד שאלות? לא קיבלתם מענה מספק לשאלתכם? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.
מעבר לדף יצירת קשר

אם אהבתם את הדף אתם מוזמנים לשתף